Selama lima minit terkenal, seorang lelaki dari Changsha di Hunan, China terpaksa mengeluarkan RM323,000 untuk memperbaiki Lamborghini. – Rakaman skrin melalui YouTube

KUALA LUMPUR, 2 Jun – Seorang pemilik Lamborghini di China mendapat lima minit kemasyhurannya dengan memanggang daging rebus menggunakan api dari ekzos perjalanan mewahnya.

Perbuatan itu bagaimanapun akhirnya membakar lubang di sakunya setelah dia diserahkan dengan bayaran 500,000 Yuan (RM323,000) untuk pembaikan.

Portal China Sohu.com melaporkan bahawa pemilik dan rakan-rakannya berkumpul di sekitar kereta sukan berwarna oren di tempat letak kereta bawah tanah di Changsha di Provinsi Hunan untuk ‘memasak’.

Dalam sebuah video yang disiarkan di media sosial, pemilik dan rakan-rakannya merasa senang menggunakan api dari ekzos kereta mewah untuk memanggang sekeping daging yang telah ditusuk pada tongkat sementara pemiliknya menghidupkan mesinnya.

Lamborghini bagaimanapun cenderung terlalu panas jika seseorang memukul pendikit semasa berhenti.

Kereta itu diliputi wap putih sebelum penyejuk mula bocor dari bawah kenderaan, ke arah kehairanan mereka yang hadir yang dapat dilihat tersenyum dan ketawa ketika mereka kemudian mendorong kereta itu ke trak penunda.